dilluns, 21 d’abril del 2014

La vida sobre rodes

Si en aquesta vida he dedicat temps a algu a cosa, és a anar amb moto. Des dels onze anys que vaig comensar a donar-li gas, i fins ara. 

La primera vegada que vaig tenir una moto, com he dit abans, va ser els onze anys. Feia poc que havia deixat el futbol, i no feia cap esport, per dir-ho d'alguna manera, una mica en serió. Després de insistir al meu pare i d'alguns viatges a Manlleu, a veure el mecànic, vaig tenir la meva primera moto. Potser hauria estat abans, però a la meva mare, no li feia gaire gràcia que el seu fill petit tingues una moto. 

La meva primera moto va ser una kawasaki 85 cemtimetes cúbics, una joia, que al cap de uns anys va acabar fosa. 


El primer dia que vaig sortir amb la meva moto, va ser un diumenge al mati, i vam anar a esmorzar a Puiglagulla. Aquest costum d'anar a esmorzar, és molt típic, procuru no perdre'l, i anar-hi de tan en tan. Vaig tenir alguns entrebancs amb alguna arrel i amb alguna pedra, i els braços se m'agarrotaven molt, però vaig arribar a casa sa i estalvi, i ben conten. 

Mica en mica anava millorant, i per llocs que al principi no podia ni somiar de passar, ara ho superava facilment, i la velocitat pels camins augmentava. 

Al cap d'un temps, no sabria dir-vos ben be quant, va arribar el meu debut a les carreres, però això, us ho explicaré en un altre post

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada