diumenge, 16 de juny del 2013

Australia. Melbourne

Ja torno a ser a Australia. Mes d'un any després de quan vaig marxar ja i torno a ser. Després que en miressin el passaport amb lupa a Kuala Lumpur, que m'ensumes un gos arribant a Melbourne, i que un poli em demanes si tenia amics aquí, si anava sol i els diners que tenia, ja sóc dins. 

Just agafar el bus per anar cap al centre on tenia el hostel, vaig veure els primers arbres sense fulles, va ser molt extrany en ple mes de juny veure'ls així. Es fa fosc molt aviat, alla a les cinc ja es quasi fosc. Ho vaig calcular i el sol només s'aixeca uns 30 graus, quan a Catalunya al mig dia deu estar a 90. De fred en fa però no es pas el que fa a la plana per sort. Es curiós veure com primer passa algu que va ben abrigat, i just després un que va amb màniga curta i pentalons curts, estan ben cardats aquests australians. A sigut un gran canvi després de l'Àsia. Vaig estar a un mercat, el Victoria market i a la secció del menjar no i feia pudor, i els contenidors que hi havien per alla tampoc. Tampoc hi ha formigues n'hi mosquits per tot arreu, i he canviat el Hello Sir, per el Hey men. 

Pel que fa a la ciutat, esta igual que l'any passat, música en directe pel carrer (on si, la gent els i tira diners), gent vestida rara, el mercat que us he dit abans. El barri de Frizy encara hi ha gent mes rara. Calton es el barri italià, i hi ha molts cafès i llocs on fan pasta. 







 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada