dimecres, 12 de juny del 2013

Sud-est asiàtic. L'ultim post

Senyores i senyors s'em ha acabat el temps al sud-est asiàtic. 

Han estat mes de quatre mesos voltan per aquestes terres, indonesia, Singapur, Kuala Lumpur, Tailàndia, Laos, Vietnam, Cambodja, i per acabar un altre cop a Tailàndia, a la seva capital, Bangkok, per agafar un avió que em portarà fins a Melbourne Australia, on continuarà l'aventura. Aquí ens em despedit amb la companya de viatge. Ahir va tornar cap a casa. Ens ho em passat molt bé junts, i serà molt diferent sense ella. Ens veiem a la tronada Miriam!!

Aquí n'em viscut de tots colors, la moto i el surf d'Indonèsia, la podríem dir occidental Singapur, no ser què dir de Kuala Lumpur, les illes de Tailàndia, les amaques i muntanyes de Laos, la moto del nord del gran Vietnam i la bruta i pobre Cambodja, amb els seus magnífics temples d'Angkor. 

Em vist com la gent s'espavila per viure, com hi ha moltes menys normes que al nostre país, anar tres persones amb una moto no es problema aquí. Em parlat amb signes per fer-nos entendre i en vist com es pot ser feliç sense necessitat de ser ric, n'hi tenir gaire res.

Quatre fotos del sud-est asiàtic 

Indonesia 

Singapur 

Kuala Lumpur 

Tailàndia 

Laos

Vietnam 

Cambodja 

Pròxim objectiu la Stuart Highway, la carrerta que passa pel mig del desert australià, i veure com es l'hivern en ple mes de juny. Quan a casa comença l'estiu, a mi em comença l'hivern. Som-hi!!


1 comentari:

  1. Esperem que la "nova" aventura en solitari continui essent una experiència única! Seguim!!

    Fins aviat!

    M&M

    ResponElimina