dilluns, 1 d’abril del 2013

Sobre mi...

Fa alguns dies que més d'un m'ha reclamat una foto meva. Bé, dons aquí la teniu, i no només una, sinó dues. La primera, és al circuit urbà de formula 1 de Singapur. A la segona foto, és en un temple de Bangkok i porto pantalons llargs per que me'ls van fer posar per entrar-hi.

Sóc el mateix de sempre, no hi ha cap novetat, només que estic una mica més prim. Això de menjar arròs des de que vagi sortir de Nova Zelanda, i de tant en tant nodels, passa factura, i que la mare no et faci el dinar tambè jejeje. Segueixo portant la semarreta de la festa major de Calldetenes (Calldetenencs pel món) i l'estelada que no falti. Estic més moreno, després d'estar tans dies a l'estiu.

Tambè m'he tallat els cabells després de tres mesos portava molta llana. Me'ls he tallat a l'estil asiàtic, com la gent d'aquí.



1 comentari:

  1. Per fi et veiem la cara! Ja pensava que estaves tancat a casa i anaves penjant fotos del google...
    Aquest any ho petarem amb els calldetenencs pel món!

    ResponElimina