dimecres, 20 d’abril del 2016

Bolívia. Cochabamba

Per arribar a Cochabamba vaig haver de fer un bon perible. Vaig sortir de Coroico fins La Paz (2 hores de furgo), despres canviar de terminal (20 minuts de taxi), i despres 8 hores de bus fins la ciutat. Viatjar de nit es pesat però de dia es fa molt llarg. L'avantatge es que pots anar veien el paissatge. 

La ciutat te una plaça central molt maca, amb tot d'edificis amb voltes al voltan. Hi ha algun parc per anar a pasar la tarda, i un Crist dalt una muntanya, on hi ha unes bones vistes de la ciutat. 





La veritat es que portava molts dies de selva i poblets petits, i quan vaig arribar aquí, em va sembla molt avorrit, però em quedaven uns dies de ciutats o sigui que ja m'hi podia anar acostumant. També era diumenge i no hi havia gaire moviment, però en fi, no cada dia es una aventura. 

Això si, vaig trobar un hotel amb un pati interior que crec que no en trobaré cap mes d'igual. 


2 comentaris:

  1. Nosaltres també vam estar en aquest hospedaje. Era el festival dels semaforistas argentins. Toptop

    ResponElimina
  2. Nosaltres també vam estar en aquest hospedaje. Era el festival dels semaforistas argentins. Toptop

    ResponElimina