dimecres, 27 d’abril del 2016

Bolívia. Santa Cruz

La veritat es que no tenia moltes ganes de anar a Santa Cruz, però vaig forsa una mica la maquina i vaig anar cap allà. 

Vaig arribar dora al mati, però seguidament vaig anar cap a Samaipata, un poblet a dues hores i mitja. Es molt macu i tranquil, es com un oasi fora de la gran ciutat. Si ho hagués pensat millor em portava la maleta i m'hi quedava a dormir. Pels voltants hi ha diferents coses per veure, com per exemple, la ruta del Che, però tot és molt lluny, i molt car. 



Al vespre vaig tornar cap a Santa Cruz, la ciutat és molt maca, tota de color blanc, però la veritat es que no te gaire cosa per veure. El què si te, és molt de fum de cotxe. De nit a la plaça anomenada com el dia de la nostra festa major, 24 de septembre, surt la gent a pendre la fresca, que falta fa, perque de dia fa molta calor. La majoria pren cafè, uns senyors molt ben uniformats s'ocupen de vendre'l. 



La gent d'aquí és molt diferent a la resta de Bolívia, aquí són molt mes rics, i sembla que tinguin poc a veure amb la gent de l'altipla. 

2 comentaris: