dissabte, 9 d’abril del 2016

Bolívia. Lago Titikaka

Havent creuat la primera frontera sud-americana, sortin de Puno ( Perú ) fins a Copacabana ( Bolívia ), ja era al següent destí per tornar a sortir cap a una altre illa del llac, en aquesta ocasió la del Sol. 

Copacabana és com un destí de platja, hi ha bars amb terrasses estil hawaià, vaixells enclats dins l'aigua i és molt curiós perque estàs dins d'un continent. 



Al mati següent ja vaig sortir cap a la illa, el plan era arribar al nord i baixa cap al sud, però just baixar del vaixell a Callapampa, vaig veure que havia de dormir alla. Hi ha una platja de sorra blanca devant el llac impressionant. Passat el poble vaig anar cap a l'extrem nord. Allà hi ha unes ruïnes inques. La primera es la taula segrada, envoltada per 13 tamborets de pedra, tants com cicles te la lluna en un any. La següent Chincana, un antic poblat labarintic. 




Després vaig fer cap, cap al sud. Vaig anar a veure el poble de Yumani, i després vaig tornar cap al nord borajant la costa est de la illa. Passant per Challa vaig poder veure com s'organitza el poble bolivià, en assemblea. Finalment vaig tornar a arribar a Callapampa, vaig buscar un hostal devant la platja, i em vaig anar a banyar. Aquest poble es el típic que no hi ha res assfaltat no hi ha cap veicle ( com en tota l'illa ), i que te un encant especial. 






5 comentaris:

  1. Freixaaaaa com vas???veig q a topeee!!q tal per bolivia??nosaltres x aquí tot bé!!en Roc ja camina! Està fet un bon senglar. Una abraçada des de la plana!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que esteu ben distrets amb en Roc jajajaja. Bolívia es genial!!!!

      Elimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Joseeeep! Bon viatget t'estàs marcant.
    A veure si vas pujant i un dia arribes a Yucatàn... encara que moment vagis cap avall.
    Apa salut, anirem llegint les mil històries!

    ResponElimina