diumenge, 6 de març del 2016

Perú. Lima

La primera destinació d'aquest viatge és Lima, la capital del Perú. Mes de un cop havia pensat que no arribaria mai aquest dia, però aquí estem. 

Només arribar al aeroport, ja vaig veure que les coses anirien diferent aquí, parlant en "la lengua del imperio" i treien calers del BBVA, les coses serien mes fàcils, no és pas que em faci por l'anglès, però en castella tot sembla mes fàcil, i entenc el 100% del que em diuen, i a l'hora de preguntar no em quedo mai fotut per no saber com es diu tal o qual cosa. 

Em vaig allotjar a Miraflores, que és a mitja hora del centre. Aquí es el costat del mar, és mes tranquil i segur, tot i que després de haver vist el centre, tampoc vaig trobar que hi hagués molta inseguretat. Aquesta zona és turística, però a part de la platge, no hi ha gaire cosa per veure. El centre hi ha edificis alts on si mou la gent amb diners, i cap als voltants cases unifamiliars de dues plantes pintades amb molt de color. 


El centre de Lima, hi ha la plaça de Armas i al seu voltan és on es concentre tota la part antiga. Hi ha esglésies i museus i parcs ajardinats per descansar i resguardar-te del sol. 


Una mica mes lluny d'aquí hi ha Xina town. Aquí venen de tot glasoneres, candaus carretons... hi ha tanta gent que ven com que com compra, no se si és perque era diumenge, però estava ple de gent. 

L'últim barri que vaig veure es Barranco, val molt la pena visitat aquest, és el mes autèntic de tots, cases colorides, gent de clase mitja, una platge aprop. Al centre hi ha un bonic parc on descansar i pendre la fresca, perque amb la calor que feia...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada