dimecres, 10 d’agost del 2016

Colombia. Palomino

Ja havia pasat per aquest poble abans de sortir cap a La Guajira, però entre els preparatius per el dia següent no el vaig disfrutar gaire. 

El centre del poble és al costat de la carretera, i a 20 minuts caminant hi ha la platja. A un costat de la platja hi ha un riu, es ideal per banyar-se perque el mar es molt agressiu. 




Els meus dies aquí es limitaven a simplement viure. Em llevava tard, i baixar al pis de baix del hostal i em tombava a la amaca. Al cap de una estona passava un senyor a vendre pans, i ja havia esmorzat. Quan havia pasat una estona mes sortia a dinar. Havent dinat sense cap mena de presa, anava cap al riu de un costat de la platja fins que es ponia el sol. Quan s'havia amagat tornava al hostal em dutxava i sortia a sopar, ja tenim una altre jornada al sac. El dia següent el mateix, i així anar passant dies. Aquest dies vaig difrutar moltíssim i si no fos perque tenia el bitllet de tronada a casa hi hauria estat molt mes. 


A partir d'aquí tocava desfer el cami. Anar fins a Santa Marta, i agafar un bus de 19 hores i mitja fins a Bogotà, on tenia el vol de tornada un dia despres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada