dimecres, 10 d’agost del 2016

Colombia. Santa Marta

Em ca costar una mica trobar-li el què a Santa Marta, vaig arribar i estava ploven, i el dia despres quan vaig sortir a conèixer, feia molta calor i el transit de la ciutat em va fer tornar al hostel molt ràpid. Tenia els meus dubtes sobre si quedar-me a la ciutat o anar al poble del costat que és Taganga, però un cop mes tranquil, li vaig comensar a trobar el gust. 

El mateix dia a la tarda vaig anar al poble mencionat, Taganga. El poble diguem que no és molt macu, però te una bona platja on es pot veure com el sol cau dins el mar... Hi ha molts llocs per sortir de festa, i esta ple de gent que t'ofereix diferents substàncies. Aquella tarda la policia va fer una batuda, i veiés com s'enduien a diferent gent local. La veritat es que no em vaig acabar de fer una idea de com era el poble, i vaig dedicar poc temps. 



Pel que fa Santa Marta te un bonic centre, tot de color blanc. El passeig es ideal per sortir a fer una volta al vespre. Hi ha molta vida nocturna. A la plaça dels solters s'hi ajunta gent per fer música tradicional com cúmbia. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada