dimarts, 30 d’agost del 2016

La tornada a casa

Em vaig comprar el bitllet de tornada a casa sabent molt bé en la època que tornava. Abans de tenir el bitllet estava una mica atevalat per quan tornar, havia mirat 1.000 bitllets i encara no l'havia comprat. Despres de tenir el bitllet, el dia següent vaig anar cap al Carib, i tot va ser relax, i disfrutar de la gent i el país. 

Tornava a casa i sabia que encara no buscaria feia. Tenia coses per fer pensades, i a veure si les faria. Arribava al estiu, la meva època preferida, i sempre hi han coses per fer. 


Un dia em van dir que si aquest viatja hauria canviat la meva vida, i ara era el moment de comprovaru. 

La tornava va ser molt diferent de l'últim cop, encara em quedaven diners per passar l'estiu, i despres del Carib colombia estava mes relaxat que mai. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada