dimarts, 14 de juny del 2016

Colombia. Cartagena

Els dies a Cartagena, van ser com estar en família. Al hostel que vaig estar vaig conèixer al hermano Santi i al grandíssim papa Juan. Vam estar uns dies junts, i va ser genial. 


La ciutat de Cartagena va se un important lloc per els espanyols. Ho feien servir com a camp base per portar esclaus de l'Àfrica, i també per fer sortir vaixells cap a Espanya carregats de material saquejat al continent americà. 

La ciutat antiga esta dins de muralles just devant el mar. Les cases són de diferents colors, balcons de fusta i plantes penjant. 




Gesemani, és on em vaig allotjar, és com la zona de la gent normal que no es pot permetre viure dins les muralles. Just arribar, va ser com veure gent llatina en estat pur. Vaig arribar que ja era fosc, i tothom estava al carrer prenent "la fresca", devant a casa o a la Plaza de la Trinidad i escoltan salsa a tot volum mentres beuen aiguarden. 




Aprop de Cartagena, a la illa de Baru, hi ha Playa Blanca. El lloc es molt famós i hi ha molt turista. Això si es una platja totalment caribenya, sorra blanca i aigua turquesa. Val la pena passari com a mínim una nit. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada