dijous, 2 de juny del 2016

Brasil. Ilha Grande

Crec que no m'havia passat mai de tenir aquesta sensació. Només posar als peus a Ilha Grande, em vaig fusionar amb l'entorn, m'hi sentia com a casa. Vaig trobar un molt bon hostel, i al cap de mig minut ja ens estàvem fen amics amb la gent que hi treballava, tot veien a passar la gent pel carrer de terra de devant. El dia següent ja era amic del xurrero... Suposu que va ser l'alliberament de la ciutat, on la massa se't menja i no acabes sent gaire ningú. 

El camp base de la illa és Abraão, un poble sense cotxes n'hi motos (en tota l'illa només hi ha un autobús i les marcaderies les mouen amb carretons), carrers de terra, una església amb el cim del Papagaio al fons i devant el mar hi ha un passeig empedrat. A la platja de devant el poble, hi ha tot de bars i restaurants amb taules i cadires a la sorra, de nit és preciós. 







El primer dia vaig anar a Dois rios, una platja a dues hores del poble. La platja es molt maca i al darrera d'aquesta hi ha un ex-presó. Gracies al seu passat presidiari aquesta illa està molt ben conservada, perque hi ha molt poques construccions. Quan vaig tornar al poble, la mecànica va petar, em vaig fer mal al peu i vaig estar uns dies sense poder caminar massa. 



Al següent dia vaig anar a Lopez Mendez, una de les platges mes famoses de l'illa. És maquíssima, de sorra blanca i molt llarga. I volia anar caminant des del poble però les 2 d'anada i la corresponent tornada era massa pel meu peu, i vaig anar-hi en vaixell. 



El tercer dia vaig passar-lo a una altre platja, en aquest cas la de Santo Anônio. Aquesta es molt tranquila, em vaig passar mes de una hora sol. Despres va arribar una parella, i despres quatre persones mes i ja.




A part de les platges on vaig fer mes gastu, també n'hi han d'altres. 





Al hostel on vaig estar hi havia molta buena onda, i vam fer una bona colla amb els que hi estàvem aquells dies. Les caipirinhes a la nit no ens van faltar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada