dissabte, 11 de juny del 2016

Colòmbia. Salento

Vaig sortir de la urbe de Medellin per anar cap al sud. Aquesta zona s'anomena exe cafetero i com el seu nom indica, aquí es cultiva cafè. 

Vaig parar un dies a Salento, un poble amb molt d'encant i amb unes rodalies molt interessants. El poble es colonial, i hi ha diferents cafeteries, on tot i haver-hi turisme, allà sembla que només i va gent local. 







Un dia vaig estar per una masia on cultiven cafè i expliquen el procés de recolaccio, tractament, fins a arribar a testar l'estimulant beguda. 




El Valle de Cocora es molt aprop de Salento, com a una mitja hora amb jeep. Allà hi ha unes palmeres immenses que creixen en prats verds on pasturen les vaques. Tambe hi ha altres zones amb petites valls molt maques i on has d'anar parant per deixar passar els cavalls que circulen. 






Feia molts dies que estava animat per fer una exclusió a cavall i a Salento, per fi ho vaig fer. Va ser poca estona (el meu cul no se si hagués aguantat gaire mes), però va ser molt divertit anar al galop per aquelles terres. 



1 comentari:

  1. Amb aquest ritme et faltaran països per visitar!!!!!!!!

    Frenaaaaaaaaaaa

    ResponElimina