diumenge, 5 de juny del 2016

Aquest últim mes

Aquest últim mes ha sigut una mica boig. He creuat cinc fronteres (alguna dos cops), he tingut tingut quatre monedes diferents i he estat movent-me molt ràpid i molt lent. 


Vaig pasar dies de pura efervescència viatgera, en que ho volia veure tot, i així ho vaig fer, les ganes d'arribar a la costa brasilera em van fer anar per feina alguns dies, però despres d'arribar a Igauazu, les coses van ser totalment diferents. Quan vaig arribar al Brasil estava molt cansat de busos i hores de viatge, i en dues setmanes només vaig estar en tres llocs diferents. Haig de dir que aquests tres llocs donaven per molt. La veritat es que he difrutat molt viatjant d'aquesta manera, i crec que no deixaré de fer-ho fins la tornada. 

Els dies que vaig creuar de Xile fins Iguazu també van estar bé, perque em vaig demostrar que puc mourem ràpid i visitar molts llocs diferents en menys temps. 







Pasar per Paraguai va ser una experiència, poca informació, pocs turistes, pocs serveis... va ser divertit i a vegades una mica complicat. La voluntat i el valor de voler passar per allà espero no oblidar-los i ves a saber, potse em serveix per alguna altre cosa algun dia...





El Brasil va ser genial, la cultura és diferent la gent és molt oberta, el clima es bo, parlen un idioma diferent, hi ha bones platges, tenen molta música i de diferents estils, i no vegis com ballen... La combinació entre Brasil, i els argentins que he estat compartin mate als allotgements, ha siguit fantàstica i inoblidable. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada