dimarts, 7 de juny del 2016

Colòmbia. Medellin

Despres de sortir de Paraty amb bus just per anar fins a l'aeroport de Sao Paulo, vaig agafar un avió. La següent parada que m'esperava era Colòmbia. Vaig marxar trist de Brasil, però què i farem, quan tens dates programades les coses són així. 

Medellin em va donar la benvinguda a Colòmbia. Em va sorprendra, perque em costa releccionar-me amb gent local a les ciutats, però allà va ser diferent, suposu que era un bon presagi. 

Pel que fa a la ciutat, haig de dir que no li vaig trobar gaire encant a part de la seva gent. Te alguna bona plaça on es reuneix la gent a conversar i tocar la guitarra, algun parc, estàtues de Botero i el metro la travessa pel mig sobre un pont immens de formigó. 





Una mica allunyat de la ciutat hi ha el metro-cable, que et porta a un barri elevant on hi ha unes bones vistes de la ciutat. 



Una nit em vaig trobar un concert de gent local, va ser divertit perque feia molt que no en veia cap així dalt de un escenari. 


Una altre zona de la ciutat és El Poblado, aquí ens allotgem la majoria de turistes. La zona és molt tranquila pel que fa a robatoris i coses així, però molt moguda pel que fa a festa. Hi ha molts bars i molta gent, sobretot si ha jugat la selecció Colòmbia i ha guanyat contra els gringos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada