divendres, 13 de maig del 2016

Paraguai. Asuncion

Pràcticament ningú visita Paraguai, o això és el que pensava abans de viatjari. Fins al moment no havia conegut ningú que hi havia anat. Això em va atraure molt i vaig decidir anar-hi. La primera sorpresa va ser arribant al hostel, em vaig trobar uns amics francesos que vaig conèixer a Cusco un mes i mig abans. A la nit ho vam anar a celebrar. Dit això, anem al tema. 

Asuncion de mis amores, crec que mai havia vist una capital així, potse la millor que he vist mai. El centre és tranquil, no gaire gran, acollidor, no hi ha gaire transit, hi ha places per descansar, hi ha els edificis de govern, molta vida nocturna, hi ha la barreja perfecta de llocs moderns i edificis ronyosos...




Els edificis de govern estan de costat, ocupat una bona part del centre de la ciutat i just al seu devant, un poble de barraques de fusta, es molt curiós. Suposu que deuen estar reclamant alguna cosa. 




Al centre hi ha molts bars moderns, en edificis colonials de diferents colors. Hi ha molta vida, fins i tot encara que sigui un dimecres a la nit. S'ha de dir que molta gent va amb traje, i no semblen pas pobres, suposu que molts deuen treballar per l'administració. Aquesta gent crec que viuen a les afores de la ciutat, perque entrant amb el bus, es veien moltes cases unifamiliars de bastan nivell




Ja una mica apartat del centre, però no pas molt hi ha un parell de parcs al costat del riu Parana, ideal per passejar-hi al vespre, i veure la posta de sol. 


Com ja he dit abans em va agradar molt, potse és una de les millors ciutats que he vist mai. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada