divendres, 13 de maig del 2016

Paraguai. Missions Jesuïtes

Aprop de la ciutats de Encarnacion, hi ha tres ex-missions jesuïtes, jo en vaig visitar dues. 

La primera va ser la de Jesus. Aquesta esta formada per una església molt gran que esta prou ben conservada, per fer mes de 300 anys que esta abandonada. Al voltan hi ha diferents ruïnes d'on vivia la gent, la zona de conreus...





La segones ruïnes que vaig veure, van ser les de Trinidad. Aquestes són molt mes grans que les primeres, tot i que no estan tan ben conservades, però tot l'entorn es mes impresionant. 





Aquestes ruïnes van ser una altre gran sorpresa de Paraguai, no esperava que fossin així, n'hi d'aquest temany. Molt poc visitades, en les dues ruïnes, sols em vaig trobar un turista a cada una. El problema de ser poc turístic, és que hi ha poc transport, em vaig haver de moure amb taxi, i no va ser del tot barat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada